Настільна гра Жах Аркхема: третя редакція Arkham Horror
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеТринадцять років минуло відтоді, як англійською мовою було видано богомерзенну, нечестиву, але від цього не менш улюблену настільну гру "Жах Акрхема". Не знаємо, чи варто вбачати в цьому магію чисел або похмуру прикмету долі, але після цього строку з темної безодні хаосу з'явилася... ні, не стародавня істота, яка спочиває на мулистому дні океану і терпляче чекає свого часу, щоб кинути у безодню болю все суще, посіявши в умах і серцях безприкладні страждання, ха-ха-ха!.. На світ з'явилося третє видання вищезгаданої гри на превелику радість усіх сищиків і адептів темних культів.
В оновленій версії основні зміни торкнулися оформлення та ігрового процесу. Усередині нещасливої коробочки на вас чекають 4 сценарії, що передбачають появу Древніх. Вашими супротивниками стануть Ктулху, Азатот, Хастур і Шуб-Ніггурат. Зростаючий вплив цих могутніх істот над матеріальним світом фіксується на треку безвиході. Посиленню темного впливу сприяють відкриття воріт, поразки сищиків, напливи монстрів та інші несприятливі події.
Стіною, яка має відгородити світ від всепосяжної темряви, стануть сищики. Кожен з них пройшов власну підготовку і має унікальну здатність. Але якщо раніше кожному герою відповідав фіксований набір стартових предметів, то зараз всі учасники можуть особисто спорядити своїх героїв усім необхідним для боротьби зі злом. Кожен персонаж різною мірою володіє п'ятьма навичками - воля, сила, увага, знання і спілкування. І, звісно, у кожного є своя історія і свої мотиви, які спонукають його проникнути в суть жахливих подій, що захлеснули Аркхем.
Подібно до того, як чистий стан розуму змінюється божевіллям і навпаки (хоча останнє трапляється набагато рідше), ігрове поле, що складається, замінили двосторонні тайли локацій, які з'єднуються проходами. Кожному сценарію відповідає певна комбінація тайлів. Усе це дасть вам змогу заощадити місце на жертовнику або ігровому столі. Подорожуючи цим пазлом божевілля і відчаю, ви можете досліджувати різні локації. Тут ви знаходитимете докази і битиметеся з монстрами, відновлюватимете показники здоров'я і розуму та займатиметеся багатьма іншими макабричними справами.
Якщо раніше всіма чорними справами в Аркхемі заправляли карти міфів, то зараз їм на зміну прийшли жетони. Останні, як і карти міфів, активуються у відповідній фазі. Жетони міфів відчиняють браму, породжують монстрів, докази, відповідають за чутки, погоду та багато інших речей.
У минулі часи, щоб запобігти кінцю світу, детективи мали зачиняти браму, яка веде до інших світів. Зараз же переможна мета оповита щільним покровом таємниці. Сюжетоутворюючу роль виконують карти архівів, які учасники відкривають у процесі гри. Карти архівів можуть мати як позитивний, так і негативний ефект. Зібравши потрібні докази, ви зможете скористатися картою з позитивним ефектом. Зростання безвиході сприяє відкриттю негативних карт.
Настільна гра "Жах Аркхема: Третя редакція" зацікавить шанувальників жахів, творчості Говарда Філліпса Лавкрафта і поціновувачів збалансованих ігор з відмінними ілюстраціями. Шанувальники попередніх версій гри зможуть освіжити ігровий процес і випробувати нові механіки.