Настільна гра Таверна "Червоний Дракон" Настільна гра Таверна "Червоний Дракон"
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеЧи знаєте ви, чим займаються герої всіляких епічних і фентезійних ігор, після того, як закінчують свої прогулянки підземеллями, бої з монстрами, драконами та іншою нечистю? Та звідки ви можете знати, якщо на цьому зазвичай закінчується будь-яка настільна гра, всі компоненти складаються назад у коробку, а коробка відправляється на полицю. Зараз ми розкриємо цю таємницю! Після важких походів і переможних воїн, герої настільних ігор збираються в таверні Червоний Дракон, де вони відпочивають, випивають, веселяться, гуляють і витрачають награбоване, завойоване або знайдене золото у своїх іграх. Хочете побувати в легендарній таверні Червоний Дракон і дізнатися, чим займаються герої настільних ігор, поки Ваші коробки з іграми стоять на полицях?! Ми теж хочемо! Давайте ближче познайомимося з цією веселою настільною грою.
Вечорами тут збирається багато люду, але ми підсядемо за столик до завсідників цього закладу. Знайомтеся: Жриця Дейрдре - володіє цілющими здібностями і дуже красива. За її красу самі Боги захищають її від сил зла. Однак, Дрейде зовсім не вміє пити, і в цьому її слабкість. Запальна Фіона - талановито володіє холодною зброєю, смілива, відважна і злегка хамовита. Здатна перепити будь-якого мужика, однак, не уважна до власних грошей, а в Червоному Драконі треба слідкувати за гаманцем. Спритник Герки - цей напіврослик хитрий і підступний пройдисвіт, знається на отрутах і всіляких механізмах. Сила Герки в шулерстві, в азартних іграх йому немає рівних, а слабкість у тому, що всі про це знають. Чарівник Зот і його кролик Пукі. Зот - серйозна особистість, він володіє магією і заклинаннями на всі випадки життя. Незрозуміло, що він забув у Червоному Драконі... Хоча ні, його ж сюди притягнув скажений кролик Пукі. Кролик-алкаш Пукі - це і є слабка сторона Зота.
Не будемо лукавити, вони там грають в азартні ігри і безбожно напиваються (усмішка). Ну а як ви хотіли, якщо цілий день бити монстрів, драконів та інших негідників, накопичується стрес, який потрібно зняти за допомогою друзів і алкоголю. Тепер до цілей гри: щойно один із персонажів напивається до стану "нестояння" або в нього закінчуються гроші, його викидають із Червоного Дракона. Переможе в грі найстійкіший герой, який залишився при грошах.
Кожен учасник обирає персонажа за якого гратиме, отримує колоду карт цього персонажа, 10 золотих монет і власний ігровий планшет. Жетон стійкості розмістіть на позначці 20, а жетон сп'яніння - на позначці 0. Це означає, що всі герої прийшли в таверну абсолютно міцними, тверезими і з десятьма монетами в кишені. Також, гравці беруть у руку по 7 верхніх карт зі своєї колоди, а загальну колоду карт випивки і монети таверни розміщують по центру столу. Напитися "в мотлох", а значить і вилетіти з гри - це коли жетон сп'яніння зрівняється або перевищить значення жетона стійкості.
Гравці ходять по черзі, у свій хід послідовно здійснюючи чотири дії: Скидання і добір карт. За бажання гравець може скинути скільки завгодно карт з руки і добрати з особистої колоди нові карти до семи штук. Дія. Зіграти з руки одну карту дії, зачитавши іншим гравцям її ефект. Якщо гравець не в змозі діяти (не може, не хоче), він може переходити до наступної фази ходу. Замовити випивку. Гравець бере верхню карту з колоди випивки і, не підглядаючи в неї, пригощає нею будь-якого іншого гравця - розміщує цю карту на планшеті гравця в спеціальний осередок. Гульба. Прийшов час випити, те чим тебе пригостили твої товариші. Гравець відкриває верхню карту на своєму планшеті з комірки "Випий мене" і застосовує позначений на ній ефект. Зазвичай, це збільшення ступеня сп'яніння, залежно від міцності напою. У разі, якщо гравцеві нічого пити, він тверезіє - перемістіть жетон сп'яніння на один у бік тверезості. Якщо після виконання цих чотирьох фаз гравець залишився стояти на ногах, а в його кишені ще дзвенять золоті монети, він спокійно передає хід наступному учаснику.
Основні баталії настільної гри проходять саме в цій фазі ходу. Є дії, на яких написано "Іноді", що означає, що цю дію можна зіграти лише за певних умов, описаних на карті. Дії з написом "Завжди", гравець може застосувати без жодних умов. Деякі карти дій можуть призвести до початку азартної гри, наприклад, Хто кого переп'є, Ельфійський покер тощо. При цьому основний хід гри зупиняється, гравці роблять ставки, блефують і пасують, щоб у результаті переможець виграв гроші, а гравець, який пограв, ще більше сп'янів. Після закінчення азартних ігор, поновлюється звичайний хід гри, і все продовжується за новою схемою: п'ємо, кутимо і веселимося. Мету гри ми описали вище - залишитися останнім "притомним" відвідувачем таверни.