Настільна гра Суперфермер у стилі Ранчо
В наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеОх, і не проста це справа - фермерське господарство. То свиней нагодуй, то корів подої, то коня запряги... Та й за кролями око та око, а то нір нароють і наплодяться. Вранці годівля, вдень удій, ввечері косовиця, і все б нічого, та в лісі вовки й лисиці з'явилися - того й гляди потягнуть фермерську живність. Без Полкана і Тобіка не обійтися! За всіма цими турботами ще потрібно і доходи отримувати, і господарство розширювати...
У настільній грі "Супер-Фермер у стилі ранчо" гравці беруть у своє управління ферму (ранчо), і починають пізнавати не легкий шлях тваринництва. Отримавши одного кролика, гравці хід за ходом починають збільшувати поголів'я своїх тварин, при цьому обмінюючи одних на інших за заявленими курсами обміну. Скільки міняти і коли - це вже залежить виключно від умілого фермерського чуття, яке і визначить найуспішнішого в цьому непростому бізнесі.
Роздайте кожному гравцеві персональний планшет - це фермерська ділянка. На ній окрім загону, в якому ви утримуватимете, розмножуватимете й обмінюватимете своїх тварин, зображені підказки - обмінний курс між вашими вихованцями. Два два дванадцятигранних кубики із зображеннями тварин: кролик, вівця, свиня, корова, а також двох хижаків - лисиця і вовк, які всіляко заважатимуть збільшуватися вашому стаду.
Кожен хід гравця - це кидок двох кубиків і розрахунок наслідків цього кидка. Варто зауважити, що на гранях тварини представлені в різній кількості: чим простіша тварина (менший її рівень), тим більше вона представлена на кубиках, наприклад: на гранях двох кубиків 12 кроликів, 5 овечок і лише одна корова. Кожна пара тварин, яка є у вас у господарстві з урахуванням тварини, що випала на кубиках, дає приплід ще однієї особини.
Наприклад: у вас у господарстві 3 кролики, 2 вівці та одна свиня. На гранях кубика випали: 1 кролик і 1 свиня. Результатом буде збільшення поголів'я кролів на 2: (3+1)/2 і свиней на 1: (1+1)/2. Вівці в цей хід не приносять потомства, оскільки на кубиках не випало жодної вівці.
Після здійснення дій передаємо хід іншому гравцеві.
З кожним ходом кількість кролів зростатиме все більше і більше. Як їх позбутися запитаєте ви? Усе просто: перед кидком кубика ви можете зробити обмін кількох тварин на одну або одну на кілька. Обмінювати можна із загальним стадом або з іншими гравцями.
Крім того, обмін - це основна складова гри, оскільки перемогти можна тільки в одному випадку - зібравши, хоча б по одній тварині кожного виду. А оскільки першу корову і коня можна роздобути тільки завдяки обміну, то важливість цієї дії важко недооцінити.
Крім тварин, яких ми так чекаємо на гранях при кожному кидку, на гранях кубика можуть випасти лисиця і вовк. Ці "друзі" так і чекають моменту, щоб зазирнути до нашої садиби та поживитися. Лисиця забере всіх кроликів, а вовк усіх тварин, крім коня. Шкода? А що поробиш?... Хоча є варіант
Щоб захиститися від непроханих гостей, доведеться завести собак. А собаки у нас двох різних порід: маленька (біла) собачка - це чудовий мисливець на лисиць, а пес побільше (коричневий) - ефективний проти вовків, але марний проти лисиць. Після зустрічі з мешканцями лісу наші пси не повертаються, і їх доведеться знову вимінювати.
Усі базові істини озвучені, а ось уже як кожен фермер керуватиме своїм господарством - це окрема справа. Хтось ризикне і плодитиме кроликів у неймовірних кількостях, хтось зосередиться на охороні своєї отари й убезпечить себе від лісових "друзів", хтось швидко роздобуде коня, що не боїться лісових неприємностей, і чекатиме слушної нагоди, щоб обміняти його на простіших тварин. Усе у Ваших руках і на Вашій ділянці :)