Контакти
Доставка і оплата
Про магазин
+3 8(095) 50-52-525
+3 8(067) 26-92-095
ToyExpress
ToyExpress




ToyExpress
ToyExpress





Бренди


Хлопчик


Дівчинка


Вік


Колекції


Акції
Настільна гра Скриня Пригод (Dungeon Roll) Hobby world

Настільна гра Скриня Пригод (Dungeon Roll) Hobby world

Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 1
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 2
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 3
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 4
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 5
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 6
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 1
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 2
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 3
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 4
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 5
Настольная игра Сундук Приключений 1692 изображение 6
5 з 5
1 відгук
1692

Немає в наявності

Настільна гра Скриня Пригод (Dungeon Roll) Hobby world

618 ₴514
Оплата і замовлення

Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)

Доставка і терміни доставки

Самовивіз (Дніпро, вул. Миколи Міхновського 8)

Детальніше
Обмін та повернення товару

Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.

Детальніше
Гарантія якості

Обмін/Повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця.

Детальніше
Все про товар

Опис настільної гри Скриня Пригод

У настільній грі Скриня Пригод гравці будуть по черзі спускатися в підземелля, битися з монстрами, скелетами, драконами та іншою нечистю. У разі успіху, вони повертатимуться на поверхню зі скарбами та отриманим досвідом, а в разі поразки..., як завжди, швидко змиватимуться, тут уже не до скарбів (усмішка). Механіка гри побудована на киданні кубиків і їх правильному використанні. Проста в освоєнні, і досить цікава настолка. Скриня Пригод - це російськомовна локалізація настільної гри Dungeon Roll, яка також є в нашому магазині.

Що в скрині?

О, так! Гра Скриня Пригод (Dungeon Roll) має оригінальне оформлення! Перед вами не коробка, а справжня скриня, точніше скринька! Дістаньте з неї всі компоненти, крім жетонів монет - у скрині їм саме місце. Отже, перед вами карти героїв. Випадково або за власним вибором, учасники отримують по одній карті героя, який вирушить у підземелля. Кожен герой має дві унікальні здібності: одна доступна впродовж всієї гри, а інша, лише один раз за спуск у підземелля. Білі кубики - це кубики "добра", точніше героя, а чорні - це кубики підземелля. Один великий десятигранник служить у грі лічильником поточного рівня підземелля, до якого дістався герой. Незрозуміло? Та все дуже просто, повірте!

Хід гри Dungeon Roll

Активний гравець бере білі кубики, а гравець зліва від нього бере чорні кубики (гравці зліва завжди гратимуть за підземелля). Білими кубиками визначається загін, з яким Герой піде в підземелля, а чорними - заселяється підземелля. Отже, хто і що може випасти на білих кубиках: Воїн. Один воїн може перемогти одного скелета, одну жижу і необмежену кількість гоблінів. Клірик. Один клірик може перемогти одну жижу, одного гобліна і необмежену кількість скелетів. Маг. Цей товариш б'є одного гобліна, одного скелета і скільки завгодно жиж. Злодій. Злодій не сильний у бою, він здатний перемогти одного гобліна, одного скелета і одну жижу. Однак, на відміну від своїх соратників, Злодій вміє розкривати скільки завгодно скринь. Чемпіон. На те він і чемпіон, що один може перемогти будь-яку нечисть (крім дракона) у будь-якій кількості. Сувій. За допомогою одного сувою можна перекинути будь-яку кількість білих і чорних кубиків. Усі кубики одноразового використання: відіграний персонаж (кубик) вирушає на цвинтар. Однак, випивши цілющого зілля, кубик можна повернути з кладовища. Заселяємо підземелля. Як ви можете здогадатися, на чорних кубиках випадають: гобліни, скелети і жижі, а також дракони, скрині і зілля. Останні два значення не є монстрами, а радше знахідками для героя.

Дракони?

Кубики з драконами відкладаються в лігво, а коли їх збереться три і більше, дракон виходить на бій. Перемогти господаря підземелля можуть три різні члени загону. Наприклад, Злодій, Воїн і Маг. Перемігши дракона, гравець отримує один жетон досвіду і один жетон скарбу зі скрині. Програвши дракону, герой змивається, тобто виходить з підземелля без досвіду, скарбів, і передає хід наступному шукачеві пригод.

Продовжуємо спуск чи на вихід?

Після того, як усіх монстрів і драконів переможено, гравець вирішує: продовжувати спуск у підземеллі чи повернутися на поверхню. У разі продовження гри, учасник, який грає за підземелля, встановлює десятигранний кубик на наступне значення (на старті, цей кубик був встановлений на 1), і кидає стільки чорних кубиків, скільки вказано на десятиграннику. При цьому білі кубики не перекидаються і з кладовища не повертаються. Як ви розумієте, з кожним новим рівнем, герою буде все складніше і складніше продовжувати зачищати підземелля. Якщо герой вирішує вийти з печери, він отримує жетони досвіду, що дорівнюють кількості пройдених рівнів, і передає хід наступному учаснику, якраз тому, хто грав у поточному раунді за підземелля. Гра закінчується після того, як кожен учасник здійснить по три спуски до підземелля, а переможе той герой, який назбирає більшу кількість досвіду.

    Комплектація
  • 7 білих кубиків партії
  • 7 чорних кубиків підземелля
  • 1 десятигранний кубик рівнів
  • 36 жетонів скарбів
  • 24 жетони досвіду
  • 8 карт героїв
  • 4 пам'ятки
  • Правила гри
618 ₴514