Настільна гра Пісня Льоду і Вогню: Стартовий набір Старки проти Ланністерів
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеПісля того, як Короля Роберта Баратеона на полюванні смертельно поранив кабан, починається відчайдушна сутичка левів з лютововками. Старки і Ланністери, які є смертельними ворогами, борються за Залізний Трон. Так починається Війна п'яти Королів - на престол також претендують брати Станніс, Ренлі Баратеон і лорд Бейлон Грейджой. Кому ж із них дістанеться Залізний Трон і Сім королівств?
Мета гри - набрати вказану кількість переможних очок. Учасникам доступно п'ять режимів гри. Перед початком гравці визначають розмах битви, який своєю чергою впливає на умови отримання переможних очок. Останні можна витрачати на збільшення військової потужності.
Обравши полководців і сформувавши колоди тактики, учасники розставляють загони на відповідні місця поля. У фазу активації учасник застосовує відповідні ефекти, вибирає загін і виконує одну дію на вибір. Після виконання дії на загін викладається жетон активації. У кожного загону є показники атаки, захисту, бойового духу, швидкості, а також корисні властивості.
Здійснити маневр. Гравець повертає загін, а потім, приклавши лінійку, пересуває його і знову повертає. Дальність переміщення залежить від швидкості загону.
Здійснити марш-кидок і виконати поворот. Відстань, на яку можна перемістити загін, не повинна перевищувати подвійний показник швидкості.
Відступити. Якщо під час бою вам здалося, що один день свободи дорожчий за ціле життя в кайданах або ще чогось гіршого, значить, час ретируватися. Киньте кубики і додайте до результату швидкість загону. Тепер ви можете відступити вбік або назад у межах отриманої відстані та повернути загін.
Атакувати противника. У ближньому бою застосовується ближня атака. Щоб атакувати ворога на далекій відстані, гравець переміщує загін, вибирає ціль і кидає кубики. Для ураження цілі противник повинен розміщуватися на лінії видимості.
Після кидка кубиків атакуючою стороною враховуються значення, які дорівнюють або перевищують точність загону. Щоб захиститися, атакований гравець має кинути кубик за кожне влучання. Якщо результат не менший, ніж захист загону, вам вдалося відбити атаку. В іншому разі рани і втрати фігурок неминучі.
Отримавши шкоду, загін може запанікувати. Атакований гравець проходить відповідну перевірку. Він кидає два кубики і порівнює загальний результат зі значенням бойового духу. Воїни, охоплені панікою, отримують додаткові рани. Щоб визначити цю шкоду, відніміть від показника бойового духу значення кубиків.
Перейти в наступ. Зробивши поворот, загін йде на зближення з противником, щоб вступити в ближній бій. Ворог має перебувати на лінії видимості або в межах досяжності.
Використовуючи колоди карт тактики, гравці можуть впливати на результат битв. Карти тактики дають змогу робити свої загони сильнішими і послаблювати загони противника. Крім того, учасники можуть використовувати небойових персонажів, розміщених на планшетах тактики. Ці трудівники тилу плестимуть корисні інтриги і допомагатимуть воїнам на відстані.
Після активації всіх загонів, настає фаза розчищення. Наприкінці ходу можна скинути карти тактик і добрати нові. На руці може бути не більше трьох. Право першого ходу передається опоненту.
Настільна гра "Пісня Льоду і Вогню: Старки проти Ланністерів" зацікавить шанувальників варгеймів з ефектними фігурками, фанатів серіалу "Гра Престолів" і шанувальників творчості Джорджа Мартіна.