Настільна гра Острів Скарбів: Таємниця Джона Сільвера Treasure Island
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеКапітан Джон Сільвер стояв на палубі корабля і вдивлявся вдалину. Якесь неясне передчуття не давало йому спокою. На морі був штиль, але в серцях екіпажу вирувала справжня буря. Довготелесий Джон уже неабияк набрид піратам, і вони вирішили позбавити його всіх регалій. Передчуття не обдурило капітана. За мить його зв'язали і заточили в каюту.
Сільвер відчайдушно бив милицею у двері і, захлинаючись слиною, нестямно кричав "Бажойжда, відпустіть мене!". Пірати, звісно, його не відпустили, але зате поговорили по душах і вивідали інформацію про місцезнаходження скарбів. Принаймні, вони так думали. Адже хіба можна довіряти цій одноногой каракатиці?
Довготелесий не такий простий. "Окорок" уже планує втечу і хоче прихопити із собою все золото. Пірати на кшталт свого капітана також не вирізняються хорошими манерами - кожен намагається першим відшукати скарб, щоб урвати собі шматок більшого шматка.
Один з гравців перевтілюється в капітана Джона Сільвера, а інші учасники грають роль піратів. Мініатюрки флібустьєрів поміщаються на стартові поділки острова. Капітан відзначає місце, де заховані скарби, маркером на своїй міні-карті. Кожен пірат отримує від капітана секретну підказку.
У процесі пошуків вам знадобиться календар. На початку нового кола Сільвер переміщує останній жетон гравця на першу вільну поділку календаря і виконує відповідну подію. Наприклад, Довготелесий Джон може відправитися в одну з в'язниць острова або достроково втекти.
Пірат, чий жетон був переміщений, виконує доступні дії. Кількість дій відповідає числу зірочок на даті. З плином часу пірати стають дедалі енергійнішими, розуміючи, що Сільвер ось-ось дасть деру.
Корсари прочісують острів на своїх двох, пересуваються на конях, скачуть галопом і застосовують унікальні таланти. Щасливий пірат має вміти не лише рубати мечем, а й користуватися всілякими мудрованими штуковинами - каліпером, вибач пані, лінійкою, кільцями та компасами.
Використовуючи кільця відповідного діаметру, пірати здійснюють маленькі та великі пошуки на острові. Компас дає змогу точніше визначити місце розташування скарбів. Сільвер дає пірату спеціальну підказку у вигляді компаса, де зазначено правильний напрямок. Пірат ховає підказку за ширму і за допомогою маленького компаса наносить отриману інформацію на свою міні-карту.
До речі про карти. Вони покриті... ні, не кров'ю невинно убієнних жертв, а спеціальним прозорим шаром. Використовуючи маркери, що стираються, гравці щоразу можуть робити нові позначки без псування цінного піратського майна. Якщо пірат знайшов скарб, він стає переможцем.
Коли один із жетонів досягає наміченої дати, Сільвер здійснює втечу. Календар більше не потрібен. Гравці виконують дії у зворотному порядку, починаючи з Довговязого. Якщо Капітан першим добереться до скарбу, він перемагає.
Настільна гра "Острів скарбів: Таємниця Джона Сільвера" зацікавить шукачів скарбів, майстрів блефу та поціновувачів красивих фігурок.