Настільна гра Норія Noria 181892
В наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеЛаскаво просимо в солодкий сон стімпанкера! Високо в небесах, подібно до диму, що виходить із труби паровоза, чудесним чином ширяють цілі острови. На кожному з них гордо височіють фабрики, де переробляють обсидіан, енергію і міцелій. Обертаючи могутні шестерні прогресу, вам належить зміцнити свій вплив у міських палатах і відкрити нову еру розвитку парової утопії. "Норія" - це сімейна стратегія на тему альтернативної реальності з дуже незвичайною і дуже стімпанковою механікою.
На стіл викладається ігрове поле у вигляді ширяючого острова-держави розвиненого стімпанку. На острові є шість палат, де ви будете боротися за вплив. У кожну палату на відповідні поділки викладаються по 4 чорних фішки політиків. Щоб зміцнювати свій вплив і крокувати вгору по сходах влади, у вас є свої представники. На початку гри кожен гравець розміщує 4 представники в печері та одного в повітряній гавані. Останній буде послом. На ринок викладається відповідна кількість дисків кожного типу. У нижньому правому куті ігрового поля розташовуються планшети островів. Поруч з ігровим полем викладається запас ресурсів, складів, знань і кораблів.
Кожен гравець отримує планшет фабрики, на який викладається 7 жетонів фабрик. Поруч розташовується по одному кораблю з кожним типом ресурсів - обсидіаном, міцелієм і енергією. Кожен гравець бере із запасу по одному диску кожного типу за винятком бонусів, отримує жетон знання і один жетон ресурсу на вибір. Вибирається перший гравець. Перед початком першого раунду гравці по черзі безкоштовно переміщують одного зі своїх представників на початкову шкалу впливу однієї з палат.
Головною особливістю цієї гри є інноваційна механіка "колісного будівництва". Норія - це величезне колесо, оснащене лопатками, і від того дуже схоже на велетенську шестерню - головний символ стімпанку. Стародавні перси та єгиптяни використовували такі колеса в системах зрошення земель.
Кожен гравець отримує хитромудрий механізм, що складається з трьох коліс різного діаметру з поділками для дисків. Спочатку на колеса певним чином викладаються диски міста, подорожі та інструментів. Усі диски викладаються одноколірним боком догори. Далі кожен гравець повинен викласти по одному диску кожного ресурсу унікальним чином. У певну фазу ходу гравець може застосовувати ефекти дисків, що знаходяться в активній частині колеса.
Мета гри: набрати максимальну кількість очок впливу. Очки нараховуються за представників учасників на треках палат. Хід гравця складається з чотирьох фаз:
Гравцеві доступні два типи дій, що дають змогу впливати на положення колеса. Заплативши один жетон знання, гравець може повернути середнє або велике колесо на одну поділку за годинниковою стрілкою. За два жетони знання можна поміняти місцями два диски або перекласти один диск на іншу поділку. Дії можна повторювати багаторазово, але з кожним разом ціна збільшуватиметься вдвічі.
У цій фазі гравець може активувати диски на кільцях і докуповувати необхідні з ринку. Можна активувати до трьох дисків, що знаходяться на різних кільцях механізму. Замість активації диска можна отримати додаткове знання. За допомогою дисків міст гравець переміщує своїх представників по треках палат, сплачуючи зазначену ціну пересування.
За допомогою диска інструментів диски можна покращувати, перевертаючи їх на інший бік. Диски бонусів дозволяють повторно використовувати вже активований диск. За відповідні кораблі учасники отримують диски ресурсів. Диски подорожей дають змогу переміщати послів островами, відкривати там фабрики та отримувати кораблі. На фабриках за допомогою ресурсів виробляються прості та складні товари різної вартості. Щоб просуватися треком повітроплавання, потрібні прості товари. Складні товари посприяють просуванню треком наукових досліджень. На чорному ринку можна обміняти товари на знання, та/або знання на ресурси.
За допомогою жетонів знань гравці переміщують фішки політиків у палатах. Вартість пересування визначається кількістю шестерень на шкалі раунду. Так ви можете впливати на цінність палати - крайнє ліве число, не закрите фішкою політика. Цінність палати в поєднанні з положенням представника гравця на треку впливу визначає кількість переможних очок, які гравець отримує за дану палату наприкінці гри. Також у місті є дві палати без шкал впливу. Палата спеціалізації приносить очки за представника, який піднявся вище за всіх, а палата розподілу заохочує того, хто відстає найбільше.
Гравець отримує знання за побудовані фабрики і повертає кільця на одну поділку за годинниковою стрілкою. Диски, куплені в поточному раунді, поміщаються на поділки механізму. При цьому старі диски можна замінювати новими.
По закінченню останнього раунду гра завершується і починається підрахунок очок. Учасники множать номер поділки, де розташовується їхній представник, на показник цінності палати. Гравці підраховують очки за кожну палату і підсумовують їх. Учасник, який набрав максимальну кількість очок, стає переможцем.
Настільна гра "Норія" буде цікава шанувальникам сімейних стратегій і стімпанкових світів.