Настільна гра Знахідка для шпигуна (2ое рос видання)
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеВичислити і викрити шпигуна - ось мета гри. На все про все 8 хвилин. Ваша зброя - запитання. Ваш порятунок - відповіді. Будьте уважні, поставте те саме каверзне запитання, яке виведе шпигуна на "чисту воду". Настільна гра "Знахідка для шпигуна" нагадує ігри Опір і Мафію, але все-таки це окрема, своєрідна гра, а не чергова варіація іменитих побратимів.
Кожен гравець отримує картку, на якій вказана локація - місце, де перебуває гравець. Наприклад, підводний човен, військова частина, лікарня, цирк тощо. У кожному раунді всі гравці перебувають в одному місці, тільки одному з гравців дісталася картка шпигуна, і він не знає, де перебуває. Мета шпигуна - дізнатися локацію, мета гравців - вказати на шпигуна.
Гравці ставлять запитання один одному. Першим починає гравець, який роздавав картки. Він вибирає будь-якого учасника і запитує його про щось. Запитання має бути побудоване таким чином, щоб не видати локацію, але інші гравці зрозуміли, що ви не шпигун. Гравець, якому поставили запитання, відповідає і зі свого боку вибирає, кому поставити запитання. Головне правило в цьому процесі: поставити запитання можна будь-якому гравцеві, окрім того, хто запитував (тобто не можна поставити запитання у відповідь).
Женя, Діма, Ніка і Юля перебувають на підводному човні, всі, крім Ніки (шпигуна), знають про це. Дмитро роздавав картки, тому запитує першим: - Женя, що відбувається за вікном? (Діма навмисно не називає слово ілюмінатор, щоб не видати шпигунові локацію). Женя відповідає, що за вікном доволі сиро, і своєю чергою запитує Ніку: - Ніко, а де ми вчора вечеряли, бо я так набрався, що й забув? Ніка, не знаючи локації, має відповісти загальною фразою, щоб не видати себе. Думаємо, на цьому прикладі сенс і хід гри зрозумілий.
Не ставте надто конкретних запитань, не базікайте зайвого - ви можете видати локацію і виявитися тією самою знахідкою для шпигуна. Однак і не загравайтеся із надто загальними фразами - на вас може впасти підозра у шпигунстві. Не обговорюйте під час гри конкретного гравця: мовляв, я вважаю, що Юля шпигун, бо вона відповіла, що за вікном сонце, а мала б відповісти, що вода. У разі, якщо Юля - не шпигун, ви видаєте дуже важливу інформацію шпигунові. Загалом, будьте уважні та винахідливі!
Раунд може закінчуватися в таких випадках: Усі гравці одноголосно проголосували за шпигуна. Якщо вони правильно вказали на шпигуна, вони виграли, якщо неправильно - виграв шпигун. Шпигун у будь-який момент може зупинити гру і назвати локацію. У разі правильної відповіді - виграв шпигун. Закінчився час. Гра йде на час. Якщо у відведений час шпигун не знайдений - він переміг. Час раунду можна обговорювати до гри. Автори рекомендують 8 хвилин на раунд, для початківців можна зробити 15-20 хвилин.