Настільна гра Каркассон Мисливці та Збирачі (видання 2020)
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеДавним-давно, первісні племена населяли землю, на якій зараз ми можемо споглядати місто Каркассон. Ці люди ходили на полювання, збирали горіхи і ягоди, ловили рибу, щоб добути їжу і одяг для своїх племен. Завдяки наскельним малюнкам і археологічним знахідкам ми можемо багато чого дізнатися про життя наших далеких предків і зрозуміти їхній спосіб життя...
"Каркассон. Мисливці та збирачі" - це самостійна гра, принцип якої закладений ще в класичному Каркассоні, але при цьому гра зазнала значних змін, як у правилах, так і в оформленні. Перш за все, середньовічний пейзаж змінено на дику природу: ліси, луки, річки, озера і тварин. У нашому арсеналі з'являються не тільки жителі племені, яких відправлятимемо на полювання, риболовлю, до лісу за ягодами та грибами, а й колиби, що можуть бути побудовані на водних системах. Хатини принесуть переможні очки наприкінці гри. Багаті пасовища диких тварин можуть значно погіршитися, якщо там з'являться хижаки, а недобудовані об'єкти вже не приносять очки наприкінці гри. Все це змушує ретельніше підходити до вибору кожної нашої дії і бути готовими до зміни ситуації на полі. Крім основного набору тайлів з'являються бонусні, які, крім того що більш привабливі в порівнянні з основними тайлами, так ще й викладаються позачергово.
Кожен гравець повинен брати тайл (квадрат із ландшафтом) із загального резерву і викладати його на стіл до вже викладених тайлів і створювати ігрову карту. Викладений тайл повинен вписуватися в уже наявну карту на столі - річки повинні примикати до річок, угіддя до угідь, ліси до лісів. Коли викладається новий елемент карти (тайл), гравець, який його виклав, може заволодіти одним з об'єктів (поставити на нього чоловічка із запасу), якщо цей об'єкт ще не зайнятий іншим гравцем (наприклад, річка витікає з озера або розділяється на дві річки). Тепер у його інтересах розвивати, а надалі завершити цей об'єкт (тобто, в нашому прикладі, завершити річку перетином з іншою річкою або впаданням в озеро). Завершений об'єкт приносить гравцеві очки і дає змогу забрати члена племені з карти у свій резерв, щоб мати можливість займати інші об'єкти (кількість фігурок у гравців обмежена). Якщо гравець завершує ліс, у якому є хоча б один золотий самородок, то він має право взяти бонусний тайл і викласти його на поле в цей же хід. Ігровий процес триває доти, доки не будуть розіграні всі тайли із загального запасу. Перемагає гравець, який набрав найбільше очок.