Настільна гра Діксіт Діксіт Dixit
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеЧи знаєте ви, що 2008 року світом розпочав свою ходу новий "монстр" настільних ігор, ім'я якому Dixit? Премія Гра Року в Німеччині 2010 року - пряме тому підтвердження, адже, як багато хто знає, ця премія - аналог Оскара в настільній індустрії. А це, погодьтеся, не так вже й мало. Перед вами неповний список нагород цієї новонародженої гри:
Чи знаєте ви, що вуха носорога схожі на альпійські луки? А слон, який ходить, це майже те ж саме, що солом'яний капелюх після дощу? Чи зійшли ми з розуму? Чи сіра мишка змахнула яєчко? А може, це взагалі краса по-американськи? Ні? Ну тоді це андроїди висаджуються...
Настільна гра Діксіт (Dixit) ламає стереотипи. Dixit - гра в асоціації. Ви нарешті дізнаєтеся, наскільки ваші друзі ненормальні у вашому розумінні. І здивуєтеся та переконаєтеся водночас, що марять люди іноді однаково.
Настільки простий, що незрозуміло, чому цю гру придумали зовсім недавно. У розпорядженні кожного гравця один єдиний... хотілося б сказати, що це міпл, але насправді це... чи то крипл, чи то кролеміпл - міпл у вигляді кролика. Відчуваєте як повіяло вітерцем божевілля? А доведеться нам пережити не один ураган. Кролеміпли скачуть по лічильнику очок, вбудованому в коробку. Ну а крім усього цього нечисленного неподобства в коробці знаходиться всього лише одна єдина колода якісних повнокольорових повноформатних великоформатних карт.
Що намальовано на картинках - це окрема тема для розмови. Уявіть собі, що Сальвадор Далі й Антуан де Сент-Екзюпері зібралися разом і вирішили: "Дай-но наколбасимо колоду карт для гри 21 століття". Та непросто наколбасимо, а "я, ..., щас їм таке намалюю..." Ось приблизно щось у такому дусі.
Загалом, кожен гравець у Діксіт отримує по кілька таких "картин". Один із гравців оголошується Оповідачем і понеслася. Завдання Оповідача - описати будь-яку свою картинку будь-яким доступним йому чином - одним словом, реченням, назвою або персонажем з фільму, невеликою історією, а то й просто виразом обличчя або жестом. Після цього він викладає цю картинку на стіл сорочкою догори.
Всі інші гравці, нервово хихикаючи і глумлячись один над одним, знаходять серед своїх картинок такі, які на їхню думку найбільшою мірою відповідають опису Оповідача. Після чого картинки перемішуються і розкриваються.
Тепер завдання всіх гравців - вирахувати картинку, яку виклав Оповідач. У кожного є жетони голосів, які викладаються взакриту і потім розкриваються. Хто вгадав - скаче кролеміплом уперед, хто промахнувся - нервово курить у сторонці. Останнє - тільки якщо НЕ вгадали НЕ всі!
Ось тут найсмачніший смак - початкове завдання Оповідача - описати картинку таким чином, щоб дати деяким суперникам натяк, можливість вгадати, а решту заплутати оригінальним стилем свого неповторного мислення. Тільки в такому разі кролеміпл Оповідача рухатиметься вперед. У разі вгадування картинки всіма або зворотної ситуації - вперед радісно побредуть кролики суперників, а не оповідача!
І зовсім маленька тонкість - якщо ви майстерно підібрали картинку-конкурента картинці Оповідача, то ви отримуєте додаткове очко за кожен голос за вашу картинку. Ви молодець. Ви махінатор. Заплутали таких інтелігентних людей :)