Настільна гра Битва за Рокуган Battle for Rokugan
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеЛаскаво просимо в королівство Рокуган, де мешкають темні і світлі духи. Шість великих кланів Смарагдової Імперії ведуть війну за ці безкраї і багаті землі. Вам належить очолити один з них, прийнявши високий титул дайме - полководця і лідера.
Захоплюючи провінції і примножуючи честь, ви зможете піднятися ще вище, зосередивши у своїх руках владу, дану богами. Однак великі битви народжують великий відчай. Тому багато дайме звертаються по допомогу до сутностей із Тіньових земель, часто забуваючи про жахливу плату...
Дії асиметричної стратегії "Битва за Рокуган" розгортаються у всесвіті "Легенди п'яти кілець". Гра вийшла надзвичайно багатою і барвистою для своїх габаритів. Інлей нагадує старовинний пергамент, прикрашений химерними малюнками.
Ширми гравців подібні до стародавніх японських гравюр. У маленькій коробочці приховано величезне ігрове поле чудової якості. На карті плескаються хвилі, які міг би намалювати Хокусай...
Кожен дайме вирішує, який із шести кланів він готовий очолити. За Рокуган бореться Краб, Скорпіон, Журавель, Лев, Фенікс, Єдиноріг і Дракон. Сховавшись за ширмами подібно до тигрів у бамбуковому гаю, полководці отримують карти таємних цілей і жетони битви, що уособлюють армію, флот і сінобі. У вашому розпорядженні також божественні жерці сюгендзя і розвідники, представлені відповідними картами. Перші дають змогу проникнути в плани ворога, а другі - звернути проти суперників сили природи.
Розмістивши жетони контролю обличчям вниз у підконтрольних столичних провінціях, дайме відкривають верхню карту колоди ініціатив, щоб визначити першого гравця. Після цього дайме по черзі розташовують жетони контролю обличчям вниз на нічийних провінціях. На ширмах розписані особливі здібності кланів.
Мета гри - заробити максимальну кількість очок. Битва за Рокуган триватиме 5 раундів. Кожен раунд включає в себе три фази:
Якщо жетон битви розміщений на кордоні чужої провінції або в її центрі, починається битва. Той, у кого загальна сила жетонів битви більша, стає переможцем і викладає в завойовану провінцію жетон контролю. У разі перемоги атакуючий прибирає жетони того, хто програв, і поміщає в провінцію свій жетон контролю.
Відстоявши провінцію, той, хто захищається, поміщає в неї ще один жетон контролю. Рокуган складається з регіонів, які діляться на провінції. Контроль над усіма провінціями одного регіону наприкінці раунду дає змогу взяти карту регіону.
Після закінчення п'ятого раунду починається підрахунок очок. Переможні очки приносять зображення квітки в підконтрольних провінціях і на особливих жетонах, активні жетони контролю, контрольовані регіони, а також виконані завдання таємних карт цілей.
Настільна гра "Битва за Рокуган" буде цікава шанувальникам красивих і атмосферних стратегій.