Настільна гра Барамелька 2 Geistesblitz 2 Geistesblitz 2
Немає в наявності
Оплата при отриманні (накладений платіж, комісія за переказ грошей 2% від вартості товару + 20 грн.)
Протягом 14 днів після здійснення покупки Ви можете обміняти товар, який не був у використанні, за умови збереження цілісності упаковки та пред'явлення чека на цей товар, або повернути його.
ДетальнішеБарамелька - мила і проста дитяча гра, ще одна версія гри Барабашка, в якій ви повинні допомогти маленькому привиду розібратися зі своїм зачарованим фотоапаратом. Пустуючи разом з Барамелькою, дорослі і діти не тільки вдосталь насолодяться веселою грою, а й розвиватимуть кмітливість і швидкість реакції :)
В одному старовинному замку живе подружка Барабашки - весела Барамелька, яка довгими ночами полюбляє бродити по кімнатах і лякати постояльців, ховаючи від них різні речі. Якось раз вона залізла в підвал і знайшла там старовинну фотокамеру, відтоді в неї з'явилася друга пристрасть - фотографувати все підряд, включно із самою собою. Шкода тільки, що камера виявилася чи то зламаною, чи то зачарованою: всі зображення на фото виходять дивно розфарбованими. Наприклад, хоче Барамелька сфотографувати червоний рушник, а на знімку він білий або взагалі фіолетовий, загалом, формене неподобство. Так і заплутатися недовго.
Дивлячись на ці страждання, чарівному привиду дуже хочеться допомогти, а то чого він, бідний, мучиться :)
У коробці з грою лежить колода з 60 карт і п'ять симпатичних фігурок: рушник, жаба, щітка, крихітна ванна і сама Барамелька у всій красі. На картках зображені різні предмети з цього переліку, причому, зауважимо, всіляких кольорів.
Перед початком гри фігурки виставляються в центр столу, потім один із гравців розкриває верхню карту колоди. Завдання кожного учасника - швидше за інших схопити намальований предмет, при цьому його колір повинен збігатися з кольором оригіналу. Якщо на карті немає жодного предмета правильного кольору, хапати потрібно той предмет, якого немає на картці, колір якого теж на ній відсутній.
Діяти дозволяється тільки однією рукою. Той, хто виявився спритнішим за всіх, забирає собі показану карту; у разі помилки гравець повинен віддати одну картку з уже виграних.
Коли хтось забирає останню карту з колоди, всі підраховують свої картки і перемагає той, у кого виявиться найтовстіша стопка :)
Треба сказати, що карти в Барамельці оформлені з гумором і змусять посміхнутися не тільки дітей. Фігурки теж приємно тримати в руках, особливо привида з його усміхненою мордочкою.